AEG L84950A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L84950A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Jose Hendriks 18-06-2012
Geschreven voor: AEG L84950A

Reeds enige tijd bezit ik deze wasmachine. Jarenlang AEG gehad, dus blindeling ook nu weer een AEG. HELAAS, vanaf dag 1 ellende. Storing in de computer. Draait niet het volledige programma, waarna de machine gereset dient te worden.
Gelukkig weet ik nu hoe dit zelf te doen, want telkens een servicemonteur laten komen, had me inmiddels meer gekost dan de hele machine.
Bovendien komt fijne was er gepild uit.
HELAAS

Dennisvv 13-06-2009
Geschreven voor: AEG L84950A

Na een bezoek aan het experience center van AEG deze machine via een webshop gekocht (samen met de stoomdroger van AEG). Levering en plaatsing ging prima, maar direct bij de eerste wasbeurt kwam er een enorme plas water onder de machine vandaan. Gelukkig stopte de ingebouwde waterstop heel veel overlast. AEG gebeld en 2 dagen later kwam er een monteur, die snel constateerde dat er een scheur in een van de slangen (in de machine) zat. Die slang was eigenlijk nooit kapot en daarom moest er een slang uit Duitsland komen. Kan gebeuren m.i. en gewoon pech. Echter nadat er weer 2 dagen laten een monteur was geweest om de slang aan te sluiten (nb op een vrijdagavond)bleek op zaterdag (de was had zich inmiddels aardig opgestapeld. Gezin met 2 kleine kinderen en een a.s. vakantie) dat de machine weliswaar niet meer lekte, maar het water uit de trommel niet wegpompte. Maandag dus maar weer met AEG gebeld. Aanvankelijk wilde men dezelfde monteur sturen, maar die had geen tijd en kon enkel voor later in de week een afspraak maken. Na veel heen en weer bellen is er uiteindelijk toch een monteur gekomen 's-middags die constateerde dat er een kapotte waterinletfilter (of zoiets) in zat. Deze zou besteld worden en tegelijkertijd wilde hij de electronica vervangen. De volgende dag zou ik horen wanneer dit zou kunnen (inmiddels dus al een week na levering verder!). Dinsdag kreeg ik te horen dat er 5 weken levertijd op de onderdelen zaten en werd het probleem doorgespeeld aan de afdeling consumentenbelangen. Zij boden aan een nieuwe machine te leveren en de 'maandagmorgenmachine' op te komen halen. Dit is door een externe partner van AEG gedaan. Allemaal naar tevredenheid, echter deze bezorgers hadden de machine aangezet en vergeten de gebruiksaanwijzing uit de trommel te halen! Dit later weer bij AEG gebeld. Men zou me er een toesturen, wat nu - 2 weken later - nog steeds niet is gebeurd.

De 84950A is echter (nu hebben we wel een goede) m.i. zeer goed. Is het nieuwste van het nieuwste van AEG met een ongelooflijk stille motor, goed wasresultaat en een aantal goede features zoals een ingebouwde weegschaal (geeft op display aan hoeveel kg was je laadt) en startuitstel. Tevens zeer zuinig. Over de machine dus erg tevreden, over het AEG servicecenter stukken minder! Ik heb ze zeker 10 keer aan de lijn gehad en niet een keer kwam er iets van excuses of medeleven voor de vervelende situatie. Tenslotte wil ik nog melden dat ik zoals geschreven de machine bij een webshop heb gekocht. Nadat na het vervangen van de slang het 2e probleem werd geconstateerd heb ik hen gebeld en de situatie uitgelegd. Indien ik om wat voor reden niet tevreden zou zijn met de vervolgakties van AEG zouden zij zonder problemen de machine terugnemen en mij een nieuwe levering of mijn geld terugstorten. Dit ondanks dat de rechtsgeldige 8 dagen na levering voorbij zouden zijn. Dit vind ik goede service en geeft aan dat ook webshops goede service kunnen leveren.